کارخانه اینترنتی

خرید از آمازون . فروشگاه اینترنی عطر و ادکلن

کارخانه اینترنتی

خرید از آمازون . فروشگاه اینترنی عطر و ادکلن

عطر و ادکلن

بیش از 4000 مدل عطر و ادکلن اورجینال و اصل با اطلاعات جامع عطر در فروشگاه اینترنتی ارشاکو.

عطر

عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن های اصل و اورجینال .

برای خرید بهترین های عطر و ادکلن به فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو.

عطر

لکسوس RX تیونینگ

لکسوس RX تیونینگ ، با چهره ای متفاوت !

قلم پردیس خودرو : شرکت تیونینگ داخلی تویوتا ، که با نام اختصاری TRD شناخته می شود ، یکی از مدل های کمپانی لکسوس را با اعمال تغییرات و تحولات جزئی ، اما مفید ، راهی بازار کرده است . لکسوس RX تیونینگ ، برخلاف انتظارات ، چهره ی خشن و درهم رفته ای به خود گرفته است . با عریض تر کردن پنجره های مشبک و قرار گرفتن زاویه دار آن بر روی سپر ، چهره ای کاملا اسپرت و متفاوت از لکسوس به نمایش گذاشته شده است . چراغ های جلو بسیار کشیده و به صورت صاعقه طراحی شده اند که در تاریکی شب ، نمای هیجان انگیزی به خودرو می بخشند . چراغ های مه شکن نیز در پیچ و خم خطوط عمیق و شکست دار سپر گم شده اند و به چشم نمی آیند . این خطوط  سردرگم ، در سرتاسر خودرو مشاهده می شوند و از کروم پوشیده شده اند .

 

با نگاهی به نمای عقب لکسوس ، چراغ های نافذ آن چشم نوازی کرده و توجه همه را به خود جلب می کنند . کافی است فقط یکبار با این خودرو در کوچه پس کوچه های شهرتان ، گشت بزنید ، تا متوجه توجهات و نگاه های مردم که این مدل را نشانه گرفته است ، بشوید . در کنار حس قدرتی که به علت شاسی بلند بودن این مدل به شما القا می شود ، چهره ی متفاوت آن در میان سایر خودروها ، این احساس را تشدید می کند . خلاقیت در طراحی ، حتی اگزوز های این مدل را نیز تحت اثر خود قرار داده و حالت آن را به کلی تغییر داده است .

 

 با بهبود بخشیدن به قطعات اسپرت سری F این مدل ، مشخصه های آِیرودینمایکی و بالانس آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است . این شاسی بلند لوکس توانسته است با بهره گیری از دو کمک فنر افزوده شده ، پایداری و ثبات خودرو را هنگام رانندگی بالا برده و کنترل آن را برای رانندگان سهولت بخشد . از طرفی ، این سیستم ، با عملکرد بالایی که از خود نشان داده است ، در حذف لرزش ها و ارتعاشات کوچکی که در کابین احساس می شد ، نیز نقش موثری داشته است . این نکته ی مثبت ، موجب شده تا با قرار گرفتن در این خودرو ، آرامشی خاص به سرنشینان آن القا شود . این شرکت کار خود را به خوبی به انجام رسانده است و با تعویض و بهبود بخشیدن کیت بدنه ، توانسته عملکرد این مدل را افزایش دهد .

 

با بهینه سازی جریان هوای اطراف خودرو ، مقاومت هوایی تا حد قابل قبولی افت داشته است ؛ که این امر می تواند دلیل دیگری بر افزایش ثبات و پایداری این نسخه نسبت به نسل های پیشین و نمونه های تیونینگ نشده ی خود باشد . در کنار قیمت هنگفتی که برای آن در نظر گرفته شده است ، امکانات و عملکرد آن نیز افزایش و بهبود داشته اند . از آنجا که این مدل برای رانندگی در جاده طراحی شده است ، رینگ های آن نیز متناسب با این هدف انتخاب و قرار داده شده اند . رینگ های 22 اینچی این شرکت ، در کنار طراحی زیبا و خاص ، عملکرد و کیفیت خوبی را نیز به همراه دارد . تمامی تغییرات و تیونینگ های انجام شده در جهت بهبود عملکرد و رشد کیفی این مدل نامدار از کمپانی لکسوس بوده است ، که آن را در میان خودروهای برتر گروه خود قرار می دهد .