کارخانه اینترنتی

خرید از آمازون . فروشگاه اینترنی عطر و ادکلن

کارخانه اینترنتی

خرید از آمازون . فروشگاه اینترنی عطر و ادکلن

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود


۱-      دو نسخه شرکت نامه که تکمیل شده و به امضاء کلیه شرکاء رسیده باشد .

۲-      دو نسخه تقاضا نامه که تکمیل شده و به امضاء کلیه شرکاء رسیده باشد .

۳-      دو نسخه اساسنامه که تکمیل شده و تمامی صفحات آنها به امضاء تمامی شرکاء رسیده باشد .

۴-      دو نسخه صورتجلسه مجمع موسس که تکمیل شده و به امضاء شرکاء و مدیران رسیده باشد .

۵-   فتوکپی برابر اصل شده صفحه اول شناسنامه کلیه شرکاء و مدیران شرکت (در صورتیکه اشخاص مذکور دارای شخصیت حقوقی باشند بجای فتوکپی شناسنامه آگهی روزنامه رسمی ارائه شود.)

۶-      ارائه مجوز فعالیت .

۷-      پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و درج آگهی پس از تکمیل مدارک .

۸- پلمپ دفاتر تجاری ( یک جلد دفتر کل و یک جلد دفتر روزنامه) در مرحله پایانی

ثبت شرکت

شات کریت

از آنجا که در شات کریت یا بتن پاششی ماده نسبت های آب به سیمان پایین می باشد، به کمک ویژگی "اسلامپ بسیار پایین " می توان آنرا در لایه هایی با ضخامت محدود بر روی سطوح عمودی و بالای سری قرار داد. می توان توسط هر یک از فرایندهای خشک یا تر به کار برد. فرایند خشک شامل ابتدا مخلوط کردن سیمان و شن و ماسه و انتقال آن ها از طریق یک شلنگ در جریانی از هوای فشرده است. انتهای شلنگ به نازلی مناسب مجهز شده است که در آن آب تزریق شده و با سایر مواد ترکیب شده و با سرعت بالا خارج می شود. محتوای آب در نازل را می توان تنظیم، و محدود به مقداری کرد که برای هیدراتاسیون مناسب مورد نیاز باشد.


 

ملات

ملات فابیر

ملات هایی که ترکیبات و انفعالات آن ها در هوای خشک انجام شده و به ملات هایی که در هوای خشک به استحکام لازم می رسند ملات هوازی گفته می شود. در صورتی که به ملات هوازی آب برسد یا به این ملات رطوبت برسد دچار تغیرات شده و طبله می کند و اگر این نوع ملات برای پر کردن و برای اتصال بلوک استفاده شده باشد سازه دچار مشکل شده و می تواند موجب خراب شدن سازه گردد. 

ملات

 

تولید بتن الیافی

دستوالعمل مصرف بنن الیافی

ژل سیلیکافیوم مذکور را به میزان 5% الی 8% وزن سیمان مصرفی به بتن اضافه فرمایید.بتن الیافی ژل سیلیکافیوم دارای الیاف پلی پروپیلن بتن کلاس AP2RB را میتوان در هنگام ساخت بتن الیافی در بچینگ و یا پس از ساخت بتن الیافی در تراک میکسر اضافه نمود.
در صورت اضافه نمودن ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن برای ساخت بتن الیافی کلاس AP2RB در تراک میکسر باید از اختلاط کامل آن در بتن اطمینان حاصل کرد. مطابق تجربیات کارگاهی اختلاط ژل سیلیکافیوم کلاس AP2RB در تراک میکسر با دور اختلاط، به 3 الی 5 دقیقه زمان نیاز دارد. برای حصول بهترین نتیجه گاهی ژل سیلیکافیوم دارای الیاف PP بتن کلاس AP2RB در کارگاهها به صورت دو جزئی مصرف شده که نتیجه بسیار بهتری مشاهده گردیده است. بدین ترتیب که قسمتی از ژل سیلیکافیوم دارای الیاف PP بتن برای ساخت بتن الیافی کلاس AP2RB در بچینگ و قسمتی هم به عنوان دُز یادآوری حدود 5 دقیقه قبل از مصرف به تراک میکسر اضافه شده است.

بتن الیافی

بتن الیافی

بتن خودتراز فابیر

ساخت و توضیح بتن خود تراز در فابیر

ساخت بتن خود تراز با بکارگیری فوق روان کننده در بتن امکان پذیر گردید. بتن خود ترازهم در کارگاه و هم در ساخت قطعات پیش ساخته بکار رفت. بکارگیری بتن خود تراز در کارهای اجرایی با تحقیقات بیشتر در زمینه ویژگی های فیزیکی و مکانیکی همراه شد که در نتیجه آن محدوده وسیعی از دانش در زمینه بتن خود تراز ایجاد گردید

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادرس زیر مراجعه کنید

بتن خود تراز